Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Zajrzyj w to miejsce, aby uzyskać więcej informacji o ofercie agencji social media Kraków

Gdy prowadzi się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, dystrybucją czy produkcją, akcje reklamowe powinny stanowić istotny element kreowania jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na utworzenie i opłacanie swoich wydziałów ds. marketingu, natomiast niewielkie biznesy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, zwykle poszukują wsparcia u agencji reklamowych.

Agencja marketingowa – zespół profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja reklamowa to grupa twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w sieci (prowadzenie kont social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz obwoluty), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż zostanie ono poprawnie użyte na etapie projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, ulotek, kalendarzy czy stoisk targowych. Agencja reklamowa przygotuje również interesujące, unikalne teksty na stronę internetową zleceniodawcy oraz zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez modne portale, jak Instagram, Facebook czy Twitter.

Do których firm adresowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model kooperacji. Praca agencji często polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on wprawy w organizacji targów, spotkań z klientami czy konferencji wymagających zazwyczaj wielopoziomowego planowania, takie zadania może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie niezawodnej i zżytej ze sobą ekipy pracowników – należy powierzyć jej organizację imprezy integracyjnej lub przygotowanie planu kursów. Na rynku działają setki agencji marketingowych, należy jednak wybierać te, które gwarantują dostęp do znacznego zespołu wykwalifikowanych specjalistów. Umożliwi to delegowanie wszystkich działań reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.

K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]