Krótko o pozycjonowaniu

Krótko o pozycjonowaniu

Chcesz sprawdzić, komu zlecić pozycjonowanie stron Kraków? Na co czekasz? Koniecznie odwiedź seo4.net/pozycjonowanie-stron/

Znamy trzy popularne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu istotne jest dodanie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić najczęściej:
– dzielnicę (np. “sklep obuwniczy Mokotów”)
– miejscowość (“fizjoterapeuta Kraków”)
– kraj (“kompozytor Polska”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale zda egzamin w stosunku do firm lokalnych, które kierują swoją ofertę tylko do klientów rezydujących na danym obszarze. Ta metoda pozycjonowania jest stosowana również wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na reklamę i nie jest w stanie rywalizować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na fortepianie“, to “nauka gry na fortepianie Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon

Drugi model pozycjonowania to słuszne i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niewielkich środków na reklamę. Dzięki stosownemu dobraniu słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z konkretna branżą, ale też koszty reklamy w Google Adwords mocno się zredukują. Pozycjonowanie Long Tail oznacza także dużo niższą konkurencję. Ważne jest także to, że coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– golarka Eldom G42 srebrna,
– smartfon Huawei P30 biały,
– obuwie puma Drift Cat białe sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie istotne przede wszystkim dla sklepów działających w sieci. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie bardzo obszerny asortyment artykułów mogą efektywniej zdobywać pożądane pozycje w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną funkcję przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak koncert popularnego zespołu, Dzień Matki lub Tłusty Czwartek. Ten rodzaj pozycjonowania jest wyjątkowo skuteczny, jeśli popularna w danym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta odpowiednio wcześnie. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. Przeważnie trzeba zacząć je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, ażeby Google zdążyło zaindeksować nową albo uaktualnioną treść strony.

SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]